Pozivni centar Zagrebačkog holdinga

Pozivni centar Zagrebačkog holdinga

Privremeni pozivni centar počeo je s radom u kolovozu, ponajprije zbog povećanog  interesa građana  i to najviše  prema podružnici Čistoća, istaknula je predsjednica Uprave Holdinga Ana Stojić Deban. Kako se čulo, informacije su postale znatno dostupnije građanima, a cilj je uskoro uspostaviti suvremenu tehnološku platformu integrirane komunikacije s korisnicima s  jedinstvenim pozivnim brojem za informacije o svim uslugama koje Zagrebački holding pruža građanima.

Zadovoljan viđenim, gradonačelnik Bandić rekao je kako Ljudi moraju imati informaciju što plaćaju i zašto, te će to ovdje i dobiti, posebno se osvrnuvši na činjenicu da se najveći broj od čak i do 7.000 upita dnevno, odnosi na promjenu modela naplate odvoza otpada.

Na telefonskom broju 072 500 400 svi zainteresirani građani mogu dobiti informacije o svim naknadama sadržanima u jedinstvenoj uplatnici, i to tijekom cijeloga radnog dana od 7 do 20 sati ali i subotom od 8 do 13 sati. Posebnost naspram sličnih centara je ta da sve pozivatelje, koji upute poziv izvan radnog vremena, agenti sljedeći radni dan povratno nazivaju, kako bi sva pitanja korisnika bila odgovorena.

Tekst: Zagreb.hr

Foto: Mario ĆUŽIĆ/ZNA.HR

Leave a Reply