Bandić i Jakovina najavili 1. Sajam zimnice

Bandić i Jakovina najavili 1. Sajam zimnice

Ministar Tihomir Jakovina i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić održali su danas, 07. listopada 2015. godine, konferenciju za medije na kojoj su najavili 1. Sajam zimnice i Izložbu autohtonih proizvoda koja će se održavati od 16. do 18. listopada 2015. godine na Trgu bana Josipa Jelačića u Zagrebu, u zajedničkoj organizaciji. Na Sajmu će se predstaviti 77 izlagača i mladih poljoprivrednika iz svih hrvatskih županija. U sklopu manifestacije, održat će se i Regionalna konferencije na temu zaštite hrane u regiji.

Cilj manifestacije je okupiti proizvođače iz svih županija koji proizvode poljoprivredne i prehrambene proizvode koji se povezuju s pojmom „zimnica“, te im omogućiti prodaju i direktno povezivanje s  potrošačima, te oživjeti spravljanje zimnice koja na hrvatskim prostorima ima dugu tradicija.

Ministar Tihomir Jakovina na konferenciji je naglasio kako su Sajam i Izložbu organizirali iz želje da potaknu dobre vibracije i potrošnju domaćih proizvoda, a Grad Zagreb je najbolji partner za to, jer je tržište Zagreba najveće i najvažnije za poljoprivredne proizvode sa hrvatskog sela.

Gradonačelnik Milan Bandić rekao je kako Grad Zagreb nizom mjera, lokalnim potporama za poljoprivredu i organiziranjem manifestacija na kojima se predstavljaju proizvodi i usluge naših ruralnih područja, podržava i promiče razvoj tih područja i očuvanje tradicije, a ovaj je Sajam prava prilika za predstavljanje visokokvalitetnih proizvoda kojima obiluju Zagreb i Hrvatska.

Sajam će tehnički izvesti Hrvatska udruga mladih poljoprivrednika.

– Počašćeni smo da možemo sudjelovati u organizaciji ovakve manifestacije te je ista prilika da kroz svoju mrežu mladih poljoprivrednika možemo steći nova iskustva i poznanstva, te ujedno možemo ponuditi proizvode svojih članova Zagrepčanima,- rekao je Jan Marinac, predsjednik Hrvatske udruge mladih poljoprivrednika.

Direktor Norma International d.o.o. Stipe Brčić, sponzora u dijelu izrade vizualnog identiteta Sajma i Izložbe naglasio je kako je Sajam zimnice idealna prilika da se poboljša prodaja domaćih hrvatskih proizvoda, zbog čega su se odlučili uključiti i kreirati vizualni identitet sajma i tako dati doprinos razvoj poljoprivrede i domaće potrošnje.

– Moja je želja da se u budućnosti studenti Studija dizajna i mladi poljoprivrednici više povežu u kreiranju vizualnog identiteta i prepoznatljivosti poljoprivrednih proizvoda,- rekao je Stipe Brčić.

Radno vrijeme Sajma biti će:
petak, 16. listopada 08:00 – 20:00
subota, 17. listopada 08:00 – 20:00
nedjelja, 18. listopada 08:00 – 13:00

Foto: Mario ĆUŽIĆ/ZNA.HR

Leave a Reply