
Talijanski brend bilježi rekordne rezultate, kojima je uvelike doprinijela prodaja modela posvećenog brazilskom nogometašu.
Globalni modni i lifestyle brend Police najavio je nastavak suradnje s Neymarom Jr-om, koji će i sljedeće dvije godine biti zaštitno lice brenda.
Instinktivan i odlučan, Neymar Jr je idol muškarcima i ženama svih dobi te idealno utjelovljuje duh brenda Police.
S više od 52 milijuna Facebook fanova te preko 22 milijuna sljedbenika na Instagramu, ova zvijezda svjetskog nogometa je u samo nekoliko godina postigla nevjerojatne uspjehe, među kojima se ubraja i suradnja s brendom Police. Savršeno dočaravajući vrijednosti brenda, Neymar Jr prava je inspiracija za kolekcije sunčanih i optičkih naočala koje se izdvajaju snažnom osobnošću te originalnom i inovativnom kreativnošću.
Kultni brazilski nogometaš izvanrednih sposobnosti, koji je zaštitno lice brenda Police posljednje dvije godine, jednako je popularan i izvan terena.
Prodaja Police eyewear kolekcije u 2014. godini – koja obuhvaća poseban model posvećen nogometašu – bilježi pozitivan trend, koji je rezultirao značajnim porastom prometa brenda u skladu s jačanjem sektora.
De Rigo grupacija, tvorac i vlasnik brenda, zatvorila je posljednje financijsko razdoblje s prometom od 375.5 milijuna eura, od čega se 221.8 milijuna eura odnosi na odjel veleprodaje, u kojem se na brend Police odnosi više od 30%.
Police je tako potvrdio izvrsnu pozicioniranost na različitim tržištima, posebice u Europi, na Dalekom Istoku i u Brazilu, gdje se prodaja udvostručila zahvaljujući popularnosti brazilske zvijezde.