Tereza Kesovija, Nataša Dangubić i Daria Lorenci predstavile su inovativni suhi šampon KLORANE

Tereza Kesovija, Nataša Dangubić i Daria Lorenci predstavile su inovativni suhi šampon KLORANE

Ususret hladnim zimskim danima, glazbena diva Tereza Kesovija,  glumice Nataša Dangubić i Daria Lorenci predstavile su inovativni suhi šampon KLORANE, istoimenog poznatog brenda iz farmaceutske kompanije PIERRE FABRE.

Razvijen iz patentirane tehnologije i jedinstvenih znanja i vještina, KLORANE suhi šampon temelji se na ekskluzivnoj kombinaciji mikroniziranih prašaka prirodnog podrijetla. Njihov odabir i uravnotežena kombinacija osnova su kvalitete proizvoda. Gustoća i osobita finoća prašaka jamči maksimalnu moć upijanja, vrlo mali ostatak na kosi i optimalno uklanjanje eventualnog viška proizvoda četkanjem kose.

«Oduševljena sam novim suhim šamponom KLORANE, koji je idealan za svaku priliku kada ste u žurbi ili nemate priliku oprati kosu i izgledati kao da ste od frizera. Preporučila bih ga svima!« – izjavila je glumica Kristina Krepela.

Laboratoriji KLORANE iskoristili su originalnu i patentiranu formulu suhog šampona sa zobenim mlijekom i mikroniziranim upijajućim prašcima te joj dodali mineralne pigmente, kako bi je prilagodili primjeni na tamnoj kosi.

Na predstavljanju u Velvet caféu, novi su šampon isprobale i glumice Barbara Nola, Kristina Krepela, voditeljica Darija Mikulandra ali i rukometaši Leon Šušnja, Ivan Antunović i Mario Vuglač.

Oduševljeni strašću svojih botaničara prema korisnim osobinama biljaka, Laboratoriji KLORANE su prije više od 45 godina razvili liniju proizvoda na biljnoj bazi za njegu kose, znanstveno dokazane učinkovitosti i sigurnosti. Od zobi do kininovca, od koprive do naranče, Laboratoriji KLORANE istražuju biljni svijet kako bi pronašli najprikladnije vrste i ponudili nam biljne ekstrakte koji odgovaraju na specifične zahtjeve pojedinih tipova kose.

KLORANE suhi šampon svoj globalni uspjeh duguje jedinstvenoj učinkovitosti, kao i prilagodbi originalne namjene. Vizionarska je formula s kojom se još uvijek ništa ne može usporediti. Kopiran sto puta, a nikada u potpunosti, svoj uspjeh duguje ključnim vrijednostima brenda KLORANE: učinkovitost i primjena biljnih ekstrakata, poduprte ekskluzivnom botaničkom stručnošću i jedinstvenim radnim znanjima i vještinama.

 

Leave a Reply