Razmisli – kad piješ, ne vozi

Razmisli – kad piješ, ne vozi

U subotu 18. listopada Europska noć bez nesreća u sklopu kampanje „Razmisli“ Zagrebačka pivovara i ove godine financijski podupire provedbu akcije Europska noć bez nesreća u sklopu svoje kampanje “Razmisli”

U sklopu projekta “Razmisli – kad piješ, ne vozi”, prve hrvatske kampanje o odgovornom konzumiranju alkohola, Zagrebačka pivovara na današnjoj je konferenciji za novinare istaknula kako i ove godine s velikim zadovoljstvom podupire akciju Europska noć bez nesreća koja se ove godine obilježava u Zagrebu, Varaždinu, Rijeci, Zadru i Osijeku.

Europska noć bez nesreća u Hrvatskoj se obilježava treću godinu zaredom, a pokrenuta je u Belgiji 1995. godine. Provodi se pod pokroviteljstvom međunarodne asocijacije RYD (Responsible Young Drivers) te u Hrvatskoj putem licenciranog partnera Udruge Sigurnost u prometu i partnera projekta  Nacionalnog  programa  sigurnosti na cestama MUP-a, Zagrebačke pivovare  i Fakulteta prometnih znanosti.

Akcija će se provoditi u odabranim noćnim klubovima u Zagrebu, Varaždinu, Rijeci, Zadru i Osijeku u kojima će volonteri zaustavljati skupine posjetitelja i nuditi im dobrovoljno sudjelovanje u akciji odabirom osobe koja pristaje tu večer ne konzumirati alkohol i biti vozač (designated driver) na povratku kući. Na taj način osoba će promovirati odgovorno konzumiranje alkohola i sigurno sudjelovanje u prometu potvrđeno negativnim alkotestom.

Osim u pet hrvatskih gradova, akcije će se istodobno provoditi i u mnogim gradovima diljem Europe. Tina Puhalo Grladinović, voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, istaknula je: “Prošle godine Zagrebačka pivovara sudjelovala je akciji Europska noć bez nesreća donacijom alkotestova koji će se i ove godine koristiti u provedbi akcija u Hrvatskoj. Zadovoljstvo nam je, ali i odgovornost, kao vodećoj domaćoj pivarskoj kompaniji i ove godine sudjelovati u ovom iznimno važnom društveno odgovornom projektu koji na najbolji mogući način upozorava sve vozače na nespojivost konzumacije alkohola i sudjelovanja u prometu“. Puhalo Grladinović naglasila je kako će obilježavanje Europske noći bez nesreća, Zagrebačka pivovara, osim financijske potpore i ove godine aktivno uključiti svoje zaposlenike i još jednom skrenuti pozornost na važnost odgovornog ponašanja u prometu.

Kampanja “Razmisli” provodi se sedmu godinu zaredom i predstavlja jedan u nizu projekata društveno odgovornog poslovanja Zagrebačke pivovare. Ovom inicijativom Zagrebačka pivovara uključuje zaposlenike i potrošače kako bi zajedničkim djelovanjem i suradnjom utjecali na razvoj kulture odgovornog konzumiranja alkohola.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply