
Kratki predah od koncerata i putovanja sa kontinent, na kontinent, 2 CELLOS iskoristili su za druženje s novinarima, na 16. katu nebodera, poznatijeg kao vidikovac Zagreb Eye.
Luka i Stjepan najavili su novi album, i to video spotom koji je doživio pretpremijeru za pjesmu “”,spot je snimljen na Plitvičkim jezerima, u režiji Darka Drinovca, koji je Plitvice učinio čarobnim, i takva slika Hrvatske obići će cijeli svijet.
– Tako smo taj album čekali, i čekali i on se ipak dogodio. Evo i spot je gotov, snimali smo ga na Plitvičkim jezerima, jedno predivno iskustvo, nisam ni znao da je to jezero toliko lijepo, ovako ga nitko još nije snimio.- rekao je Stjepan Hauser.
– Bilo je predivno iskustvo svirati na Plitvicama, koje smo imali priliku upoznati i mimo turističkih ruta što je bilo fenomenalno, a tu ljepotu sada će moći vidjeti i ljudi u cijelome svijetu. Novi album je gotov obradili smo dosta pjesama u našem stilu. – rekao je Luka Šulić.
2 CELLOS će ponovo imati radno ljeto, pregršt nastupa i koncerta od Hrvatske, Srbije nastupiti će na EXITU, zatim ih čekaju koncerti na Malti, Francuskoj, Njemačkoj, Švicarskoj, nastupiti će i na slovenskom Schengenfestu.
– Ovaj uspjeh Luke i Stjepana, nije slučajan, on je posljedica kontinuiranog rada. Napravili su zavidnu svjetsku karijeru, broj prodanih albuma dostiže brojke na kojima im zavide i neke strane pop zvijezde.- rekao je Branko Komljenović.
2Cellos je aktualnim albumom za japansko tržište “IN2ITION-Collector’s Edition” postigao zlatnu nakladu s više od 100 tisuća prodanih primjeraka.
Pored stranih uspjeha nižu se i domaća priznanja, tako ih je Ivo Josipović odlikovao Redom Danice Hrvatske s likom Marka Marulića za kulturu, osvojili su nagradu Porin za najbolji DVD “Live At Arena Zagreb”, što je bio njihov prvi veliki koncertni spektakl, dok je spot za pjesmu “Thunderstruck” na YouTubeu dosegao brojku gledanosti od 20 milijuna.
Tekst: Inga ĆUŽIĆ/ZNA.HR
FOTO: Mario ĆUŽIĆ/ZNA.HR