Ugovor Zavoda “dr. Andrija Štampar” i ugostitelja o zdravstvenim uslugama

Ugovor Zavoda “dr. Andrija Štampar” i ugostitelja o zdravstvenim uslugama

Zavod za javno zdravstvo “dr. Andrija Štampar” i Udruženje ugostitelja Zagreb sklopili su Ugovor o javnozdravstvenim uslugama, kojeg su danas potpisali ravnatelj Zavoda, Zvonimir Šostar i predsjednik Udruženja Nenad Šepak.

Šostar je pojasnio kako će Zavod za javno zdravstvo “dr. Andrija Štampar” zagrebačkim ugostiteljima izaći ususret snižavanjem cijena usluga. Dakle, ono sve što su obavezni po zakonu i gdje su sad bitno plaćali mi smo tu zaista išli na jedan minimum, rekao je Šostar.

Pojasnio je da će onim ugostiteljima koji ga nemaju, omogućiti besplatno uvođenje sustava kvalitete HACCP (sustava kontrole prometa hrane) te besplatno obavljati obavezne kontrole HACCP-a.

Također, ugostiteljima će omogućiti, po znatno nižim cijenama, higijenske tečajeve za sanitarne knjižice, sanitarne briseve radnih površina, kao i kontrolu kvalitete hrane i pića koje poslužuju u svojim lokalima.

To će u konačnici omogućiti kvalitetno poslovanje svakog ugostiteljskog objekta kao i financijsku uštedu od 15 do 40 posto, kazao je ravnatelj Zavoda za javno zdravstvo “dr. Andrija Štampar”.

Ugovor je potpisan na inicijativu gradonačelnika Milana Bandića, a, kako je rečeno, pridonijet će i podizanju turističke usluge u Zagrebu.

Bandić je istaknuo da je slijedeća stepnica stavljanje naljepnice oznake kvalitete – “Zelene zvjezdice” na lokalima.

“Kada turisti dolaze u grad da znamo da to lokali posjeduju. To je najbolji način da ljudi privuku svoje goste; mislim da to Zagreb zaslužuje”, rekao je gradonačelnik.

Predsjednik Udruženja ugostitelja Zagreb, Nenad Šepak, rekao je da je taj Ugovor samo jedan način na koji se financijski rasterećuje zagrebačke ugostitelje. No, podsjeća kako neke zakonske obaveze, koje su im propisane, ugostitelji ne smiju zaboraviti.

Vezano za oznaku kvalitete – “Zelena zvjezdica” rekao je kako vjeruje da će iza toga stati i Turistička zajednica jer, treba napraviti prepoznatljivi znak kojim se jamči kvaliteta ugostiteljske usluge.

HINA

Foto: Mario ĆUŽIĆ/ZNA/mc

Leave a Reply