Playground brand mladih

Playground brand mladih

Mladi dobili svoj brand, specijaliziran za organizaciju evenata,putovanja i slobodno vrijeme

Putovanja sa Playgroundom znače pregršt zabave, novih poznanstava, slatkih i napetih trenutaka upoznavanja destinacija. Svaki putnik Playgrounda može računati da ga čeka nezaboravno vrijeme zabave i opuštanja jer je u Playgroundu sve posvečeno mladima.

Sva događanja u organizaciji Playgrounda ujedno imaju i humanitarni karakter jer je u razradi ideja stvaranja zaklade za potrebite studente gdje će se od mjesečnih evenata te od ukupne godišnje zarade odvajati dio novaca kako bi se pomoglo studentima kojima je to najpotrebnije.

– Ovim projektima Playground želi poručiti kako brine o mladima te se trudi postati njihov prijatelj i partner. Usmjereni smo na kvalitetna putovanja i provođenje vremena kakvo mladi traže.  Playground je novi turistički brand koji će se razvijati pod krilaticom: Nova dimenzija zabave/New dimension of fun i to ovisno o tržištima – domaćim i stranim – na kojima planira svoje aktivnosti. –  rekao je Zvonimir Androić osnivač Playgrounda.

Playground je više od turističke agencije

Uz vodiče i pratitelje, na Playground putovanjima putnike će u autobusima svojim skečevima i vicevima zabavljati i ponajbolji domaći stand-up komičar Marko Petar Orešković (inače sa stalnim angažmanom vođenja after-partya na plaži Zrće).

Playground organizira svoje evente (u srpnju 2013. organiziran je pool party koji je posjetilo preko 3000 gostiju).Ove godine tu je i Prvomajski festival u Banja Lucina kojem dobru zabavu osigurava nekoliko Dj-eva i  adrenalinski sportovi poput raftinga, paintballa te plivanja u brzim vodama.

Foto: Mario ĆUŽIĆ/ZNA/mc

Leave a Reply