
Playground na svakom putovanju osigurava ulaz i prisustvovanje najboljim tulumima, cool party mjestima, koncertima i festivalima bez obzira na destinaciju
Playground brand za mlade nakon uspješnog organiziranja događaja pool partya sa Freemasonsima, Gramophonedziamate osam drugih DJ-eva sredinom 2013., na kojem se okupilo preko 2.500 mladih iz Hrvatske i inozemstva, organizira nova putovanja i uzbuđenja za mlade u 2014. godini.
Playground je novi turistički brand za studente, mlade i sve koji se tako osjećaju, a koji će se razvijati pod krilaticom: Nova dimenzija zabave/New dimension of fun jer uz ponudu za mlade u Hrvatskoj već razvija planove za predstavljanje Hrvatske kao top destinacije mladima u inozemstvu.
Playground na svakom putovanju osigurava prisustvovanje najboljim tulumima, najboljim party mjestima, koncertima i festivalima bez obzira na destinaciju.
-Mladi čine sve veći postotak ukupnog broja svjetskih putnika. Prije svakog putovanja više no ikad prije informiraju se o svakoj destinaciji. Sukladno tome spremni su na nove izazove, a mi smo tu da im to i osiguramo- rekao je Zvonimir Androić osnivač Playgrounda.
Playground je zaživio sredinom 2013.unutar Via-toursa, turističke agencije specijalizirane za školska putovanja i sa bogatim iskustvom u organiziranju specijaliziranih školskih putovanja, škole u prirodi, maturalnih putovanja te jednodnevnih i višednevnih izleta za srednje i osnovne škole. Playground je osmišljen tako da mladima omogućava kvalitetno provođenje slobodnog vremena te je u potpunosti posvećen osiguranju maksimalnog užitka i doživljaja na određenoj destinaciji.