Vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu nagrađen Graphis srebrnom nagradom

Vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu nagrađen Graphis srebrnom nagradom

Studio Sensus Design Factory osvojio je Graphis srebrnu nagradu za vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu i uvršten je u Graphis Design Annual za 2020. godinu – publikaciju koja dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja.

-Novi znak sadrži apstrahirani simbol jedinstvenog i jednog od najvrjednijih izložaka Arheološkog muzeja u Zagrebu — Zagrebačke lanene knjige — rukopisa s najdužim sačuvanim tekstom etruščanskog jezika i jedinog očuvanog primjerka lanene knjige u čitavom antičkom svijetu. Promotivne materijale Muzeja odlikuje čvrst i dosljedan, ali stilski neutralan tipografski okvir koji se upotpunjava uporabom biranih pozadinskih slika — tako definirajući ton i ilustrirajući određeno povijesno razdoblje. – Nedjeljko Špoljar, Sensus Design Factory.

Nagrađeni vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu može se pogledati na Graphisovim stranicama putem linka:

http://www.graphis.com/entry/c9b038bc-c087-4c65-b7f8-1233c4cfca8a/

U prilogu Vam dostavljamo mapu sa slikama vizualnog identiteta i logotip nagrade Graphis Silver Award Design Annual 2020.

Foto: Arheološki muzej

Leave a Reply